Sunday, November 6, 2011

To: Sotong

I just want to tell you this...
You are my girl, i wont want to make you sad, nor disappointed...
I want to protect you, take care of you
I might not be Superman, yet i really want to be your man...
如果有一天有人问我,我会送妳假花还是真花,我一定会回答假花。妳知道为什么吗?因为真花会凋谢,而假花就不会凋谢。就像我对妳的爱,永远不会凋谢...温淑婷,我怕我给不到妳幸福,但是我会尽我的全力给妳幸福,也会用一个永远不会凋谢的爱来爱着妳...
妳说过,我爱妳这三个字不是每天讲的
我现在想跟妳说,我爱妳,是在适当的时候用的...
温淑婷,我爱妳... ♥

1 comment: